Honda F1

Jauna ēra

Vecie, labie laiki. Brīnumu laiki. Zelta laikmets. McLaren-Honda atgriežas astoņdesmitajos gados. Tagad mēs atkal esam gatavi rakstīt F1 vēsturi.

Ritināt

Pārbaudīt, pielāgot, atkārtot, neapstāties.

Honda F1 automašīnas dzinējs.

Mūsu darbs nekad nav pabeigts

Kādēļ mēs piedalāmies sacīkstēs?

Lai virzītos uz priekšu, radītu idejas, pārbaudītu tās, kļūdītos un mācītos, ir nepieciešami jauni izaicinājumi. Tie iedvesmo mūs domāt citādi.

Tieši to dara Formula One. Tas ir vislielākais inženiertehniskais izaicinājums. Tas nozīmē, ka mūsu darbs nekad nav pabeigts. Nekad nevar sasniegt pilnību. Mēs vienmēr tiecamies pēc labākiem rezultātiem — mazliet vairāk jaudas, nedaudz lielāka efektivitāte.

Trasē šādas nelielas atšķirības nosaka to, kurš uzvarēs un kurš zaudēs. Kad sacīkstes ir beigušās, mēs gatavojamies sākt visu no jauna.

Sacīkšu elementi

Skatīt Honda laboratoriju

Honda dzinējos ir apvienots svilinošs karstums, spēcīgi strāvas triecieni un viedi aprēķini.

Mūsdienās F1 dzinējiem nepietiek vien ar pamatīgu jaudu, kas nodrošina strauju virzību pa sacīkšu trasi. Jauni un stingri noteikumi pieprasa arī efektivitāti. Mēs esam izstrādājuši jaunu tehnoloģiju klāstu, kas ļauj panākt lielāku jaudu, vienlaikus samazinot resursu patēriņu.

Motorģeneratori, enerģijas uzkrāšana un atjautīgas datortehnoloģijas ne tikai padara mūsu automašīnu ekonomiskāku. Šīs tehnoloģijas padara mūsu 1,6 l V6 turbodzinēju tik pat jaudīgu kā 2013. gadā izmantotos 2,4 l V8 dzinējus.

Divi Honda F1 komandas dalībnieki.
Honda F1 automašīnas dzinējs.
Honda F1 automašīna ar komandas dalībniekiem.
Honda F1 automašīnas tuvplāns.

Izstrādāts sacīkstēm un satiksmes ceļiem

Mūsdienās pieeja F1 sacīkšu bolīda izstrādei ievērojami neatšķiras no Honda sērijveida automašīnu izstrādes.

Honda Insight skats no priekšpuses, uz ceļa.

Modelis Insight bija pirmais hibrīdauto, kas iekļuva ASV tirgū.

2015. gada Formula One sezonā tiks novērtēta efektivitāte; tieši tādēļ mēs nolēmām atkal pievērsties šim sporta veidam. Sacīkstēs gūtās zināšanas un panākumus varēsim arī izmantot, izstrādājot sērijveida automašīnas. Izaicinājums ir tāds pats: vairāk jaudas, mazāk degvielas.

Sniegums jaunā izpildījumā

Mēs vienmēr esam centušies uzlabot sniegumu, vienlaikus samazinot piesārņojumu: šo principu mēs izmantojam arī sporta automašīnās, tai skaitā NSX un Civic Type R. Mūsu atgriešanās tehnoloģiski attīstītajā F1 pasaulē palīdz mums tiekties pēc vēl lielāka snieguma, efektivitātes un sacīkšu gara.

Honda NSX trīs ceturtdaļu skats no priekšpuses.

Honda NSX ir superauto snieguma un hibrīdtehnoloģiju apvienojums.

Honda F1 automašīnas trīs ceturtdaļu skats no priekšpuses, uz trases.

Jaunais F1 automašīnas 1,6 l V6 turbodzinējs ir aprīkots ar efektīvām tehnoloģijām, kas uzlabo tā sniegumu.