Valoda Aizvērt

Lai mainītu, noklikšķiniet

Autosacīkstes

Uz priekšu pretī uzvarai

Sacīkšu tehnoloģijas ir iekļautas visās Honda automašīnās. Trasē gūto pieredzi mēs izmantojam automašīnās, ar kurām braucat jūs.

Katrai uzvarai un katram zaudējumam ir viens mērķis. Mēs sacenšamies, lai veiktu uzlabojumus.

Ritināt

Formula One

Honda sacīkšu Formula One automašīna.

1964. gadā mēs pārsteidzām pasauli, radot paši savu F1 sacīkšu auto. 1965. gadā mēs pierādījām savu uzvaras garu.

Modeļi, kas radīti par godu pirmajai Honda uzvarai sacīkstēs Formula 1.

Mūsu pirmais finišs sacīkstēs Formula One.

Formula One automašīnas RA272 dzinējs tika veidots uz mūsu sacīkšu motociklu tehnoloģiju bāzes.

Tas bija 1,5 litru V12 dzinējs, līdzvērtīgs divpadsmit 125 kubikcentimetru dzinējiem. Mēs uzstādījām dzinēju šķērseniski pret šasiju; tobrīd tas bija kaut kas pavisam jauns.

1965. gada 24. augustā (mūsu otrajā sacīkšu gadā) mūsu pilots Ričijs Ginters ar RA272 bolīdu ieguva labāko starta pozīciju Meksikas Grand Prix sacīkstēs. Vai mūsu jaunais un progresīvais dzinējs un šasija sniedza priekšrocības sacīkstēs? Tā tiešām bija. Mēs pirmoreiz uzvarējām sacīkstēs Formula One.

Mūsu uzvarošā formula

1989. gadā Airtons Senna kļuva par pasaules čempionu, savukārt Alans Prosts ieguva otro vietu. Abi bija Honda piloti.

Tā bija pirmā sezona pēc jauno noteikumu par dzinējiem ieviešanas, kas nozīmēja pāreju no turbo uz NA (dabīgi aspirētiem) dzinējiem.

McLaren-Honda uzstādīja sezonas rekordu — 11 uzvaras pēc kārtas. Panākumi bija tik ievērojami, ka mēs atgriezāmies mājas arī ar konstruktoru kausu.

Type R

Pievilcīgais hečbeks nav novirzījies no trases.

Modeļa Type R pirmsākumi ir cieši saistīti ar Formula One automašīnu RA272. Tā bija pirmā Honda automašīna, kas uzvarēja Grand Prix sacīkstēs. Championship White krāsā krāsotās lieliskās automašīnas iezīmes ir manāmas visos mūsu radītajos Type R modeļos. Burts “R” nozīmē “Racing” (Sacīkstes); pirmoreiz tas tika izmantots modelim Honda NSX Type R 1992. gadā. Kopš tā laika esam radījuši vairākus šādus modeļus. Katra modeļa izlaišana ir liels notikums. Jaunākais modelis ar leģendāro emblēmu ir Civic Type R, kuru paredzēts laist apgrozībā 2015. gadā.

Ieskats otrā pusē
Sarkanā Honda emblēma. Tuvplāns.

Leģendārā sarkanā Type R emblēma ir mūsu sacīkšu klāsta simbols.

Honda Civic Type R trīs ceturtdaļu skats no priekšpuses.

Honda no otras puses: 2015. gadā izlaistais Civic Type R.

Honda uzvar sacīkstēs World Solar Challenge

Kas ir mūsu uzvarošā kombinācija? Sapņu spēks un saules enerģija.

1996. gada novembrī 46 ar saules enerģiju darbināmās automašīnas izbrauca no Dārvinas aptuveni 3000 km tālā braucienā uz dienvidiem — uz Adelaidu. Automašīna Honda Dream uzvarēja sacīkstēs un uzstādīja jaunu sacīkšu rekordu, uzturot vidējo ātrumu 89,9 km/h (56 jūdzes stundā) četras dienas.

Honda Dream attēlu kolāža.
Honda F1 automašīna ar komandas dalībniekiem.

Mēs vienmēr esam piedalījušies sacīkstēs un vienmēr turpināsim to darīt.

Mūsu dalība sacīkstēs Formula One sākās jau sešdesmitajos gados, un mēs esam piedalījušies gan kā komanda, gan kā dzinēju ražotājs. 2015. gada sezonā uzņēmums Honda ir atkal gatavs sacensties.

Jebkuras sacīkstes ir uzvara neatkarīgi no tā, vai gūstam vai negūstam godalgotas vietas, jo ikreiz, kad piedalāmies, mēs uzzinām ko jaunu par mūsu automašīnām. Iegūtās zināšanas mēs izmantojam automašīnās, kurās braucat jūs.

 

Honda Civic WTCC automašīnas skats no sāniem.